Παρασκευή, 1 Μαΐου 2009

Υπο κατασκευή το καινούριο μας blog

Μετά από αρκετό καιρό απουσίας από το blog επανερχόμαστε διαδικτυακά.Η καινούρια μας εκδήλωση είναι ήδη στα σκαριά και θα πραγματοποιηθεί στις 10 Μαϊου,στη θέση μηδέν στο Λουδία.Προσεχώς οι σχετικές ανακοινώσεις!Διαβάστε όμως και μερικά πολύ ενδειαφέροντα που λαμβάνουμε από πολίτες της περιοχής μας αλλά και άλλων πόλεων:

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΖΩΟΦΙΛΩΝ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ
Ταχυδρομική Διεύθυνση : Αραβησσός 58100 Γιαννιτσά Τ.Θ. 470
akatina@otenet.gr

Προς το Δήμαρχο Γιαννιτσών Αρ.Πρωτ. 11145/23-04-09
Κοινοποίηση σε αρμοδίους

Αξιότιμε Δήμαρχε Γιαννιτσών

Θέλουμε να μας ενημερώσετε σχετικά με τις στειρώσεις που πραγματοποιείτε σύμφωνα με τις δηλώσεις σας σε τηλεοπτικό κανάλι. Ο σύλλογος δεν είναι ενημερωμένος και ούτε υπάρχει μέλος του τοπικού φιλοζωικού σωματείου (δεν μας έχει ζητηθεί) , ορισμένο στην επιτροπή για την εφαρμογή του προγράμματος των στειρώσεων.
Σύμφωνα με το άρθρο 7-1 «επιτροπές» της απόφασης 21/2-11-03 «Πρόγραμμα αντιμετώπισης αδέσποτων σκύλων και άλλες διατάξεις» για την επίβλεψη εφαρμογής του προγράμματος (περισυλλογή, σήμανση, καταγραφή, στείρωση, εμβολιασμό, αποθεραπεία, υιοθεσία, επανένταξη), συστήνεται επιτροπή παρακολούθησης εφαρμογής του προγράμματος από τον Δήμο που είναι υπεύθυνος για την εφαρμογή του προαναφερόμενου προγράμματος σύμφωνα με τον Ν.3170/2003 που αποτελείται από :
-ένα κτηνίατρο της Διεύθυνσης Κτηνιατρικής της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης, που ορίζεται από την οικεία Διεύθυνση Κτηνιατρικής,
-έναν εκπρόσωπο του Δήμου που είναι υπεύθυνος για την λειτουργία του καταφυγίου, που ορίζεται από τον Δήμο,
-ένα μέλος τοπικού φιλοζωικού σωματείου ή τοπικής φιλοζωικής ομάδας που ορίζεται από το τοπικό φιλοζωικό σωματείο ή την τοπική φιλοζωικής ομάδας.

Εκφράζουμε λοιπόν την απορία μας από ποιον γίνονται οι στειρώσεις, με ποιον τρόπο, ποια ζώα στειρώνονται και από ποιους παρακολουθείται η εφαρμογή του προγράμματος.

Γιαννιτσά 23/04/2009
Για το Σύλλογο Ζωόφιλων Γιαννιτσών
Η πρόεδρος
Άννα Τσιλογλανίδου



Μαλιακός sos! όχι άλλη ρύπανση!

Ο Μαλιακός Κόλπος απειλείται άμεσα. Όλοι εμείς, ψαράδες, αγρότες, επαγγελματίες, ερασιτέχνες ψαράδες, μόνιμοι κάτοικοι και παραθεριστές της περιοχής, αγωνιούμε γιατί η κλειστή αυτή θάλασσα, που δέχεται εδώ και χρόνια σοβαρές πιέσεις, αντιμετωπίζει σήμερα νέες κρίσιμες απειλές. Κοινή είναι η διαπίστωση ότι η κατάσταση είναι εκρηκτική. Ο Μαλιακός αργοπεθαίνει και τα νεκρά ψάρια είναι ένα από τα δείγματα. Όλοι ξέρουν την αιτία. Είναι η χρόνια ρύπανση από τις γνωστές «πηγές». Είναι τα λύματα των εργοστασίων, των ελαιοτριβείων, τα αστικά λύματα με την έλλειψη βιολογικών καθαρισμών και την μη σωστή λειτουργία των βιολογικών της Λαμίας και των Καμένων Βούρλων, τα φυτοφάρμακα και τα λιπάσματα, τα λύματα των κτηνοτροφικών μονάδων, τα σκουπίδια και οι παράνομες χωματερές κατά μήκος της κοίτης του Σπερχειού και κατά μήκος της ακτής με την παράνομη εναπόθεση απορριμμάτων οικοδομών. Είναι η έλλειψη ελεγκτικών μηχανισμών πρόληψης από μέρους των αρμοδίων φορέων και υπηρεσιών Η εκτίμησή μας είναι ότι έχουμε μια απόλυτη ασυδοσία σε συνδυασμό με την μη εφαρμογή της περιβαλλοντικής νομοθεσίας και των ευρωπαϊκών οδηγιών. Κατά τα άλλα ο Μαλιακός, το Δέλτα και η Κοιλάδα του Σπερχειού είναι προστατευόμενη περιοχή στο Δίκτυο NATURA 2000.

Σας παρακαλούμε να υπογράψετε, αν δεν το έχετε κάνει ήδη, και να προωθήσετε το κείμενο συγκέντρωσης υπογραφών, που είναι στη διεύθυνση :

http://www.gopetition.com/online/27261.html

και λέμε
Ο Μαλιακός Κόλπος θα ζήσει. Είναι το σπίτι μας!

Προωθήστε το στις δικές σας λίστες e-mail.
Είναι ανάγκη να συγκεντρωθούν πολλές υπογραφές

με εκτίμηση

ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ «ΜΑΛΙΑΚΟΣ SOS”

http://maliakos-sos.blogspot.com


Για λίγες ψήφους στην Κομοτηνή;
ΝΤΡΟΠΗ
ΘΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΧΡΟΝΩΝ
Διαλύθηκε με τη μία το θεμέλιο της συγκοινωνίας,
η προτεραιότητα των λεωφορείων

(ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΙΣΟΔΟ ΤΩΝ ΤΑΞΙ ΣΤΙΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΛΩΡΙΔΕΣ)
9/4/2009
Το Δίκτυο Ε.Π.Ι.Β.Α.ΤΗ.Σ. (Για την Δημόσια Συγκοινωνία και την Βιώσιμη Κινητικότητα) καταδικάζει απερίφραστα την πρωτοφανή και εκτός πάσης λογικής απόφαση του Υπουργείου Μεταφορών για ελεύθερη είσοδο των ταξί στις λεωφορειολωρίδες, έστω και με τον τρόπο με τον οποίο εξαγγέλθηκε το μέτρο (ως δοκιμαστικό πριν ληφθούν τελικές αποφάσεις για την οριστικοποίησή του και ισχύον μόνο για τις εκτός δακτυλίου λεωφορειολωρίδες και μονάχα για έμφορτα ταξί).
Θεωρούμε το μέτρο αυτό σαν ένα μεγάλο πισωγύρισμα σε σχέση με τις θετικές εξελίξεις και κατακτήσεις της Δημόσιας Συγκοινωνίας τα τελευταία 10 χρόνια, σε μια μητροπολιτική περιοχή όπως αυτή της Αθήνας που μαστίζεται κατʼεξοχήν από το κυκλοφοριακό πρόβλημα, το νέφος και την πολύμορφη υποβάθμιση της ποιότητας ζωής.
Η απόφαση αυτή βρίσκεται σε κατάφωρη αντίθεση με την πάγια ακολουθούμενη πολιτική των τελευταίων τουλάχιστον 20 ετών, που είχαν ακολουθήσει όλοι οι προκάτοχοι του κ. Ευρ. Στυλιανίδη υπουργοί. Πάρθηκε χωρίς καμμία δημόσια διαβούλευση με τους συναρμόδιους συγκοινωνιακούς, πολιτικούς, επιστημονικούς και κοινωνικούς φορείς (ΟΑΣΑ, Τοπική Αυτοδιοίκηση, ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ, ΟΚΕ, Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, ΤΕΕ, ΕΜΠ, Δίκτυο Ε.Π.Ι.Β.Α.ΤΗ.Σ. κλπ). Δεν πιστεύουμε ότι χρειάζεται καμμία δοκιμαστική εφαρμογή για να αποδείξει το αυτονόητο, ότι ένα τέτοιο μέτρο θα συμβάλει στην υποβάθμιση των λειτουργικών χαρακτηριστικών (μέση ταχύτητα, επίπεδο εξυπηρέτησης κλπ) των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς (ΜΜΜ) και άρα στην απαξίωσή τους και την μείωση της επιβατικής τους κίνησης, πολύ περισσότερο που υπάρχει η κτηθείσα εμπειρία από την αποτυχημένη εφαρμογή του μέτρου στην Θeσσαλονίκη.
Πράγματι η εφαρμογή του μέτρου στη Θεσσαλονίκη είχε σαν αποτέλεσμα την μείωση στο μισό της μέσης ταχύτητας των λεωφορείων και τον διπλασιασμό του χρόνου διαδρομής τους, την απώλεια δρομολογίων σε σημαντικό ποσοστό και την μείωση της επιβατικής κίνησης κατά 30%. Στην Αθήνα που ο αριθμός των ταξί είναι όχι απλά κατά πολύ μεγαλύτερος, αλλά ο μεγαλύτερος της Ευρώπης (αναλογικά με τον πληθυσμό της πρωτεύουσας), οι δυσμενείς επιπτώσεις στην λειτουργία των ΜΜΜ αναμένεται να είναι πολλαπλάσιες. Ειδικά αν συνεκτιμηθούν η ελλιπής αστυνόμευση των λεωφορειολωρίδων και το περιορισμένο του δικτύου τους, καθώς και οι γενικότερες κυκλοφοριακές συνθήκες.
Οσον αφορά το μέτρο της αύξησης των κομίστρων του ταξί, είναι ένα μέτρο που κατʼαρχήν βρίσκεται στην σωστή κατεύθυνση, δεδομένου ότι το ταξί θα πρέπει, αζημίως για τους ιδιοκτήτες του, να πάψει να παίζει τον ρόλο της παρασυγκοινωνίας και να βρεί τον πραγματικό χαρακτήρα του. Θα πρέπει κατόπιν σχετικών μελετών να θεσπιστεί μία σταθερή σχέση μεταξύ του κομίστρου της Δημόσιας Συγκοινωνίας και του κομίστρου του ταξί, που να διασφαλίζει αυτόν τον χαρακτήρα.
Χρειάζονται βέβαια και άλλα μέτρα για την βελτίωση της παρεχόμενης εξυπηρέτησης από τα ταξί, που θα πρέπει ενδεχομένως να αντιμετωπιστούν (επιμόρφωση και έλεγχοι, προδιαγραφές ποιότητας, κλιματισμός των οχημάτων, οργάνωση των σταθμών ταξί – πιάτσες, γενίκευση της ραδιοεπικοινωνίας – ραδιοταξί και της χρήσης GPS, μέτρα για την ασφάλεια των οδηγών ταξί, πάταξη της πειρατείας, της επιλογής μίσθωσης κ.ο.κ.), ώστε η ποιότητα εξυπηρέτησης από τα ταξί να προσεγγίσει τα δυτικοευρωπαικά πρότυπα. Παρεμπιπτόντως, όλες οι ταμειακές μηχανές για τις οποίες έγινε τεράστιος ντόρος είναι ήδη ξεχασμένες στα ντουλαπάκια των ταξί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου