Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2011

ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΤΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ


Το Σάββατο 19 του Μάρτη 2011 ώρα 10.00 π.μ.
ΟΛΟΙ στην ΠΛΑΤΕΊΑ ΤΗΜΕΝΙΔΩΝ για να συμμετάσχουμε στη «Σιδηροδρομική Πορεία » με αναχώρηση στις 11.30 από το σταθμό Έδεσσας και τερματισμό στο σταθμό Θεσ/νίκης
και να διεκδικήσουμε:

Την επαναλειτουργία των σιδηροδρομικών δρομολογίων Θεσ/νίκης-Έδεσσας-Άρνισας-Φλώρινας και Κοζάνης.
Την ουσιαστική μείωση των εισιτηρίων που υπερδιπλασιάστηκαν.
Την Προαστιακή σύνδεση Θεσσαλονίκης-Έδεσσας-Αριδαίας,μέσω Γιαννιτσών, και επέκταση της ηλεκτροκίνησης στη Δυτική Μακεδονία.
Την υπεράσπιση του Δημόσιου και Κοινωνικού χαρακτήρα του σιδηρόδρομου.

Φίλες φίλοι.
Είναι ή όχι σκανδαλώδης η κατάργηση των σιδηροδρομικών δρομολογίων Έδεσσας- Φλώρινας, αλλά και Κοζάνης, όταν σύμφωνα και με δηλώσεις αρμοδίων του ΟΣΕ, παρουσίαζαν μεγάλη πληρότητα;
Δεν κατανοούν άραγε, ότι έτσι οδηγούν στη σιδηροδρομική απομόνωση την Κεντρική και Δυτική Μακεδονία, καταδικάζοντας τις περιοχές αυτές σε παραπέρα οικονομικό και κοινωνικό μαρασμό;
Δεν έλαβαν καθόλου υπόψη τους τις μορφολογικές και καιρικές συνθήκες, που ειδικά το χειμώνα δυσκολεύουν τις μετακινήσεις των κατοίκων, ούτε την εμπορική σημασία των δρομολογίων (μεταφορά καυσίμων στα εργοστάσια της ΔΕΗ, τεύτλων κ.λ.π.), αλλά ούτε και τη σπουδαιότητα των συνδέσεων αυτών με τα Βαλκάνια;
Δε γνωρίζουν άραγε, ότι οι παραπάνω καταργήσεις θα προκαλέσουν αρνητικές παρενέργειες και στα δρομολόγια Έδεσσας- Θεσ/νίκης (ήδη έχει καταργηθεί το τελευταίο δρομολόγιο από Έδεσσα με ανταπόκριση για Αθήνα) με αποτέλεσμα τη συρρίκνωσή τους;
Ποιος δεν καταλαβαίνει, ότι ο υπερδιπλασιασμός των εισιτηρίων (από 6 περίπου σε 14 € από Έδεσσα-Θεσ/νίκη με επιστροφή) σε συνδυασμό με την κατάργηση των δρομολογίων δεν οδηγεί το επιβατικό κοινό στην απαξίωση του τρένου και τη στροφή του στα ΚΤΕΛ και το ΙΧ;
Γιατί άραγε τα προηγούμενα χρόνια ξόδεψαν δεκάδες εκατ. Ευρώ για τις ανακαινίσεις των γραμμών Έδεσσας- Φλώρινας-Αμυνταίου-Κοζάνης; Για να τις κλείσουν;
Σε ποια συρτάρια του υπουργείου μεταφορών είναι κρυμμένη η «Μελέτη Σκοπιμότητας του Προαστιακού Περιφερειακού Σιδηρόδρομου Θες/νίκης» που εκπονήθηκε το Μάιο του 2008 και προβλέπει τη σιδηροδρομική σύνδεση Θεσ/νίκης-Έδεσσας μέσω Γιαννιτσών με απόλυτα θετικά συμπεράσματα;
Μέσα στο θλιβερό αυτό σκηνικό δεν αποτελεί πρόκληση για τους κατοίκους της γραμμής Έδεσσας- Άρνισας- Φλώρινας η δρομολόγηση του ΤΡΑΙΝΟΣΚΙ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου