Κυριακή 12 Ιουλίου 2009

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΕΓΝΑΤΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ Ν.ΠΕΛΛΑΣ


Χωρίς αμφιβολία η ολοκλήρωση της μελέτης σκοπιμότητας με σαφώς θετικά συμπεράσματα για την προαστιακή σύνδεση ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ-ΕΔΕΣΣΑ (με εκκρεμότητα όμως την προέκτασή της προς Αριδαία) δικαιώνει σε μεγάλο βαθμό τους αγώνες της «Πρωτοβουλίας για το Σιδηροδρομικό Δίκτυο του Ν.Πέλλας». Όμως η αναβάθμιση της σύνδεσης αυτής ως τμήμα πλέον της ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ (σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα της εφημερίδας «Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΗ» στις 28-6­-2009) έρχεται να δείξει τη σημασία του ρόλου των ενεργών πολιτών όταν αυτοί παρεμβαίνουν στη διαμόρφωση και λήψη αποφάσεων που αφορούν άμεσα το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο. Το Σεπτέμβρη του 2006 το ΤΕΕ/ΤΚΜ (Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας /Τμήμα Κεντρικής Μακεδονίας) διοργάνωσε στη Θεσσαλονίκη ημερίδα με θέμα τη Σιδηροδρομική Εγνατία και η αρμόδια Ομάδα Εργασίας κατέθεσε πρόταση που ήθελε τη σύνδεση Θεσσαλονίκης-Κοζάνης μέσω Βέροιας (βλέπε παρακάτω σελίδες).Το Μάϊο του 2008 οπότε και διοργανώθηκε στα Γιαννιτσά ημερίδα για τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκης –Ν.Πέλλας, τονίσθηκε από τα μέλη της «Πρωτοβουλίας για το Σιδηροδρομικό Δίκτυο του Ν.Πέλλας» η σπουδαιότητα αυτής της σύνδεσης όχι απλά ως προαστιακής αλλά και ως τμήμα της ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ .
Δεν πρέπει ωστόσο να αγνοηθεί το γεγονός ότι η κυβέρνηση παραδίδει αυτά τα μεγάλα έργα στην αγκαλιά των Σ.Δ.Ι.Τ. (Συμπράξεις Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα) δηλαδή ουσιαστικά στους ιδιώτες.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου